воскресенье, 10 апреля 2011 г.

Սիրում եմ....

Սիրում եմ... սիրում եմ, երբ սիրում եմ... սիրում եմ միշտ ու սիրում եմ անմնացորդ... չեմ սիրում, երբ չեմ սիրում, բայց դա առանձին գրառում է)))) սիրում եմ խենթի պես.. սիրում եմ "սիրում եմ" բառերը  ու սիրում եմ ամեն-ամեն բան, ինչի մեջ գոնե մի գեղեցիկի հատիկ կգտնվի.. այն ամենն ու բոլոր նրանց, ում եմ ինքս կարող եմ մի գեղեցիկ հատիկ դնել... հենց էսպիսի նախաբան.. ու կարող եմ թվել մի անվերջանալ թվացող շարք նրանց ու այն բաներին, ինչ սիրում եմ.. հա, չմոռանամ ասել` չեսմ կարող ապրել առանց այն ամենի ինչ սիրում եմ... ու եթե ապրում եմ առանց ինչ - որ մեկի ու ինչ - որ բանի, ուրեմն էլ չեմ սիրում.. :-) Սիրում եմ ընտանիքս.. դա իմ մեջ եղած ամենաուժեզ, ամենակատարյալ սերն է.. սիրում եմ ծնողներիս, սիրում եմ եղբորս, տատիկս ու պապիկս... սիրում եմ բոլոր թերություններով, բոլոր ընտանեկան խնդիրներով ու վեճերով... սիրում եմ հարզատներիս.. մտերիմներիս.. բարեկամնեռրիս.. հարևաններիս... սիրում եմ... սիրում եմ դասախոսներիցս շատերին.. սիրում եմ աշակերտներիս.. սիրում եմ աշխատակիցներիս.. սիրում եմ ղեկավարներիս.. սիրում եմ բոլոր ընկերներիս... սիրում եմ Ռիփոյիսսսս... Սիրում եմ սենյակս... սիրում եմ Երևանս.. սիրում եմ հայաստանս... Սիրում եմ Իտալիան... սիրում եմ գրաբարը.. սիրում եմ Մամուշիս աճացրած ծաղիկները...







Ու սիրում եմ ինքս ինձ.. սիրում եմ, երբ կարող եմ ժպտացնել.. սիրում եմ, կարող եմ երջանիկ դարձնել մարդկանց.... :)







Ու սիրում եմ, երբ կյանքը գունավոր է ու նկարազարդ...  ու այդ ամենի խորքից հնչում է սիրելի երաժշտություն.... այսքանով չի սահմանափակվում "Սիրում եմ" շարքը.. սակայն այսօրվա համար այսքանը :)

       Twixը` լավագույն կաշառք                          





                                                                              
                                                                          No commnet                    
                                                                                                            
                                                          






բնությունը` ամեն ինչի սկիզբ



                                                                                                        Լավագույն մեքենան
                                                                    
Իմ ամենասիրած ֆիլմերից մեկը     


                                                                  





                                                                    
                                                                            Երևանս գիշերով....


 տաք ու թունդ շոկոլադ
                                            լավագույն հանգիստ` լուսին ու ծով





Օծանելիքը կնոջ մասին...


                                                           Տաղանդավոր Will Smith








Ոչ պակաս տաղանդավոր` Meg Rayan
                                                             Ու վերջում` Երազանքս.....      

Հուսով եմ` ինչ - որ մեկը ժպտում է կարդալիս.. չէ? որ ես սիրում եմ իմ ընթերցողներին :-) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий