среда, 6 апреля 2011 г.

Կենա'ցդ, բարեկա'մ :-)))

Խմելու եմ բլոգիս 500րդ այցելուի կենացը)))))))))



երբ սկսեցի բլոգումս գրառումներ անել, մտաշում էի, որ կգրեմ ինքս ինձ համար.. ուղղակի էմոցիանես պարպելու համար... հետո հասկացա, որ մինչ այդ էր գրում զուտ իօնքս ինձ համար, իսկ բլոգովս սկիզբ դրվեց գրել` ընթերցողների համար... շատ ուրախ եմ, որ կան մարդիկ, ովքեր կարդում ու գնահատում են.. շատ ուրախ եմ, որ ինչ - որ բան եմ տալիս.. ու շատ ավելի ուրախ կլինեմ, եթե գրվածքներովս օգնեմ գոնե մեկին, ժպտացենոմ օրվա մեջ գոնե մեկին... անչափ շնորհակալ եմ բոլորիդ.. սիրում եմ բոլորիդ... սիրում եմ բոլոր նրանց, ովքեր կարդում են ու ՈՒՆԵՆ կարծիք....
Հ.Գ. Հատուկ շնորհակալություն copy paste կայքի անդամներին...
500րդ այցելու, եթե իմանաս, որ հենց ԴՈՒ ես 500րդը, արձագանքիր.. )))))))))

Комментариев нет:

Отправить комментарий