понедельник, 21 февраля 2011 г.

Կանացի կոշիկներ

Շրջում էի վիրտուալ աշխարհում ու մի նկար իր մասին մտածել տվեց..... Գուցե այդ նկարի մասին արդեն գրվել է ինչ-որ շատ հետաքրքիր պատմվածք.. գուցե շատերը դա կարդացել ու գնահատել են... գուցե և ոչ... սակայն ես այդ նկարը մեկնաբանելու համար չէ, որ բացել եմ բլոգիս "նոր հաղորդագրություն" էջը...
Ասում են` աչքերը հոգու հայելին են... Այո', անշուշտ, մարդու աչքերին նայելով շատ բան կարելի է հասկանալ.. բայց միթե դա այն չէ, ինչ ուզում է ցույց տալ ինքը` աչքերի տերը... միթե աչքերը չեն կարող խաբել??? կարող եմ.. միայն հարմար խաբվող է պետք :-)  իսկ կոշիկները.... կանացի կոշիկները.... այնքան քննարկվող.. այնքան գովազդվող... բարձրակրունկ թե ավելի բարձրակրունկ??? կեդ թե երկարաճիտ կոշիկ??? Իտալական? Շվեդական?  Հայկական արտադրության??? Ու կրունկի ամեն հաջորդ սանտիմետրը մի բան ասում է.... Գիտնականներն ասում են` բարձրակրունկ կոշիկները վնասակար են.. որոշ գիտնականներ էլ հակառակն են պնդում` շատ հարթ կոշիկներ խորհուրդ չի տրվում կրել.... ու մինչ գիտնականները իրեն գիտական փաստարկներն են առաջարկում, մեկնաբանում իրեն կարշիքները... տղամարդիկ ըստ կոշիկի ու դրա կրունկի բարձրության տարանջատում են "լավ" ու "վատ" կանանց.... իսկ ինչու? քանի որ ավելի հեշտ է կոշիկները տեսնել, երբ նայում ես ոտքերին, քան տեսնել աչքերը.... գուցե այն աչքերը, որոնց մեջ կտեսնեն շատ ավելին` քան կրունկի բարձրությունը կարող է ասել :-) :-) :-)

Էստեղ կքննարկեի մեր հայ աղջիկների հագնվելու էթիկան, եթե այդքան ծեծված ու քննարկված չլիներ... էնպես որ, ավարտում եմ.. Աղջիկնե'ր, հագե'ք` ինչ ուզում եք, հագե'ք` ինչ հարմար է, հագե'ք` ինչ ունեք.... Միայն հիշե'ք` ձեր կոշիկները ուշադրության կենտրոնում են.....  

Комментариев нет:

Отправить комментарий