четверг, 17 февраля 2011 г.

Կատուն Խիղճ ունի

-Դու որ վատ բան ես անում, հետ քո նման մի հատ փոքր մարդ գալիս ա մոտդ? Քո շորերի նման շորեր հագած, քո մազերի նման մազերով, քո դեմքով...
-Էդ որտեղից վերցրիր, Ճուտիկս, ինչի հիշեցիր??
-Էն Tom & Jerry-ի մեջ, որ կատուն վատ բան ա անում, տենց ա լինում...Էդ փոքրիկը գալիս ջղայնանում ա... Էդ խիղճն ա?
-Հա', խելոքսսս...
-Բոլոր մարդիկ խիղճ ունեն? տենց իրենց նման, բայց շաատ փոքր, այ էսքաաան...
-Հա', բալե'ս, կա'.. բոլոր մարդիկ էլ խիղճ ունեն..

Իմ ու մորաքրոջս վեցամյա երեխայի խոսակցությունն է... ոչ մի բառ չեմ հորինել, չեմ ավելացրել կամ պակասացրել... Ու էդ երեխան այնքան ուրախացավ, այնքան ոգևորվեց, որ բոլոր մարդիկ խիղճ ունեն...
Ու ես երկար հիշում ու ժպտում էի.. Մինչև հիմա ականջիս հնչում ա` բոլոր մարդիկ խիղճ ունեն?
6 տարեկան երեխան արդեն իսկ հասկանում է, որ խիղճը լավ բան է.. որ եթե վատ բան անես, կհայտնվի քեզ նման մի փոքր մարդուկ ու կբարկանա... Վստահ եմ, շատերը կան, որ երբևէ չեն մտածել խղճի մասին.. առիթ չի եղել)))  իսկ ոմանք էլ չեն նյութականացրել այդ խիղճ ասվածը.. չեն նույնացրել փոքրիկ մարդու հետ.. Ու հիմա հայտնվել է իմ փոքրիկ մարդը.. ու հարցնում է, թե ինչու եմ խաբել երեխային... ու ինձ փորձում է բացատրել, որ կան մարդիկ, ովքեր այնքան կատարյալ են, որ իրնեց նման երկրորդը չի կարող գոյություն ունենալ.. մեղավոր հողը չի կարող իր վրա կրել երկու այդչափ կատարյալ երևույթ: Նրանք այնքան կատարյալ են, որ երբեք սխալ չեն գործում, ու երբեք այդ փոքրիկի կարիքը չի լինում: Ու բարեբախտաբար կամ դժբախտաբար այդպիսիք այնքան քիչ են.... որ կարելի է հաշվել տասը մատի վրա.. ... Ուպս... թոքրիկ նմանակս ոնց որ անհետացավ?
-հեեեեյ, ուր գնացիր????

ու հեռվից պատասխան`
-հուսով եմ հասկացար, որ այդքան կատարյալ կարող է լինել միայն ՏԱԿԱՆՔԸ... մարդկության տականքը, որ կատարյալ է միայն իր ստորության մեջ... անթերի տականք... Չկա նրանցից երկրորդը, մի ՕՐԻՆԱԿՆ էլ լրիվ հերիք է...    

Комментариев нет:

Отправить комментарий